ÖĞRETMENLERİMİZİN TANITTIĞI UYGULAMALAR / APLICATIONS INTRODUCED BY OUR TEACHERS

WEBLEBİSTLER İŞ BAŞINDA👏✨👌

Proje ortaklarımız bir çalışamaya daha imza attı. Projede kullanılan önemli uygulamaları bir rehberlik yapması anlamında tanıttılar. 


WEBLEBISTS AT WORK👏✨👌
Our project partners have signed another study. The important applications used in the project were introduced as a guide.


Başak KINALI -Arif Nihat Asya İlkokulu
Bağcılar/İSTANBUL
PIXTON tanıtım videosu
PIXTON  introduce video



   

Gülay Kavraz -Nurettin Topçu İlkokulu
Ümraniye /İstanbul
CANVA tanıtım videosu
CANVA  introduce video





Ayşegül RENDECİ YUMURTACI- Nurettin Topçu İlkokulu 
Ümraniye/İSTANBUL
I'M A PUZZLE tanıtım videosu
I'M A PUZZLE introduce video




Ayşe Nur METİNBAŞ - Şair Lakşe İlkokulu
İnegöl /BURSA
ARCHIMBOLDO  tanıtım videosu
ARCHIMBOLDO introduce video



Ayşenur ALEMDAR - İstiklal Yolu İlkokulu
Çankırı 
QUIVER tanıtım videosu
QUIVER introduce video



Suhad Hammash Ammorya Primary School 
Amman/Jordan
MENTIMETER tanıtım videosu
MENTIMETER introduce video

Suhad Hammash Ammorya Primary School 
Amman/Jordan
TYPEDRUMMER tanıtımı
TYPEDRUMMER introduce 






Gülşah EROL - Kavacık Borsa İstanbul İlkokulu
Beykoz/İstanbul
JIGSAW PLANET tanıtım videosu
JIGSAW PLANET introduce video





Ayşe Serap GEREDE- Atatürk İlkokulu
Merkez/ Isparta
WORDART tanıtım videosu
WORDART introduce video



Berna GENÇ Nurettin Topçu İlkokulu 
Ümraniye / İSTANBUL
CHATTERPIX tanıtım videosu
CHATTERPIX introduce video





Biray Yılmaz Torgay-Kavacık Borsa İstanbul İlkokulu
 Beykoz/İstanbul
Bitmoji Nasıl Kullanılır?

 

Yorumlar

  1. Süper olmuş.İşime çok yaradı.Merak ettiklerim vardı.

    YanıtlaSil

  2. Çok güzel bir uygulama bilmediğim ve merak ettiklerimi öğreniyorum.
    Doğukan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

9 Mayıs eTwinning Günü İçin Neler Yaptık?/What Have We Done for eTwinning Day, 9 May?💙💛

Okullarımız /Our Schools